mandag 10. mai 2010

Grønn kjole (Alve kjole)


Fotograf: Tore Alvheim


Hei er en stund siden no jeg har blogget om noe jeg har laget for å si det sånn. Jeg har noe jeg kan ligge ut men har ikke noen stilige bilder enda.
Men jeg har laget meg en grønn kjole som er kominasjon av to forskjellige kjole mønstrer. Der jeg har en del av en kjole opp og en del nede likt kominasjon i grunn, er alltid ting jeg ville ha gjort anderledes vist jeg lager flere lignene men de tar jeg da :)
Bilde er litt spesielt denne gangen i og med at det ble tatt på Photowalk i Bergen og enkelt drev å tok snik bilder av meg :O men koselig det når det ender opp med et litt gøyt bilde :) skal legge ut et anderledes og når jeg får sydd den litt mer inn i ryggen og sånn :)

2 kommentarer:

  1. wowowoowow Amalie. Den var kjempe fin. :D
    Du må legge ut flere bilder av den. Eg er mektig imponert. :D <3

    SvarSlett
  2. Hehe Takk :D Skal gjøre det snart blir nok etter onsdag kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett